Hledej
Kontakty
Česky
Přihlásit
Prázdný košík
Menu

Lodní motor Honda BF60AK1

Kód produktu: A09615
BF 60 je z celé skupiny 40 - 60 HP výkonově "nakopnut" díky zvětšenému zdvihovému objemu na 1 litr a 12-ti ventilové technice. Proto tedy máte možnost zcela využít maximálního výkonu, kdykoliv přidáte plyn. Největší rozsah řízení 50° zleva doprava oproti ... více
Výběr varianty
Lodní motor Honda BF60AK1 LRTU
na dotaz
Kód produktu:A09615-LRTU
Množství
254 990 Kč
Popis

BF 60 je z celé skupiny 40 - 60 HP výkonově "nakopnut" díky zvětšenému zdvihovému objemu na 1 litr a 12-ti ventilové technice. Proto tedy máte možnost zcela využít maximálního výkonu, kdykoliv přidáte plyn. Největší rozsah řízení 50° zleva doprava oproti běžným 35° poskytují motoru zcela výjimečné manévrovací schopnosti hlavně při parkování v přístavišti nebo při manévrování na malém prostoru. Je to mnohem víc než-li jen kamarád do pěkného počasí.

Výkonová kategorie motorů 50 HP je zastoupena již známými motory BF 40, BF 50 a BF 60, které byly vyzdviženy do ještě vyšších úrovní díky Honda PGM-FI - elektronickému vstřikování paliva a PGM-IG - mikroprocesorem řízeného zapalování zajišťujícího optimální časování časování, zlepšení komfortu ovládání a snížení emisí ve výfukových plynech.


VÍTEJTE VE SVĚTĚ "STŘÍKAČEK"
Tříválcové uspořádání v řadě snižuje celkovou hmotnost motorů BF 40, BF 50 a BF 60. PGM-IG systém časování zážehu pomáhá eliminovat případné "cukání" motoru při náhlé zátěži. A co víc, BF 60 je z celé skupiny výkonově "nakopnut" díky zvětšenému zdvihovému objemu na 1 litr a 12-ti ventilové technice. Proto tedy máte možnost zcela využít maximálního výkonu, kdykoliv přidáte plyn. Je to mnohem víc než-li jen kamarád do pěkného počasí. Ale ryby berou a jsou aktivní i v chladném počasí a kontrola "trolingu" u BF 60 Vám rybolov usnadní. Tyto motory jsou vybaveny elektrickým startérem a elektronickým zapalováním, které Vám umožní vyplout v kteroukoliv dobu a v jakémkoliv počasí. Ovládání motoru je snadnější než si myslíte. Největší rozsah řízení 50° zleva doprava oproti běžným 35° poskytují motoru zcela výjimečné manévrovací schopnosti hlavně při parkování v přístavišti nebo při manévrování na malém prostoru. Systém elektronického vstřikování PGM-FI optimalizuje poměr nasávaného vzduchu a paliva bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy a zaručují minimální spotřebu paliva a nízké emise. Extra dlouhá ovládací rukojeť opatřená snadno přístupnými ovládacími prvky poskytuje vysokou úroveň komfortu při plavbě. Pro elektronický monitoring nejenom samotného motoru, ale i palubní elektroniky ja motor plně kompatibilní se systémem NMEA 2000.

Hmotnost:
110 kg
rozměry:
777 x 417 x 1397 (mm)
alternátor:
17 A
vrtání x zdvih:
73 x 79,5 (mm)
převodový poměr:
2,07
délka nohy:
110 cm
metoda Trim / Tilt:
power trim
zdvihový objem:
998 cm3
výkon:
44,1 kW / 560 HP
rozsah otáček:
5000 - 6000 ot. / min.
systém sání paliva:
PGM-FI - elektronické vstřikování paliva
typ motoru:
4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 12 vent
chlazení:
vodou
ovládání plynu a řazení:
řadící páka
systém startování:
elektrické
palivová nádrž:
x
propeller:
volitelný
systém výfuku:
do vody
budík (ukazatel):
trimmetr / otáčkoměr
NMEA 2000®:
ano
Zpracování dat
Schovat
Čeština
cz
Slovak
sk