Hledej
Kontakty
Česky
Přihlásit
Prázdný košík
Menu

Lodní motor Honda BF30DK2

Kód produktu: A09613
3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ... více
Výběr varianty
Lodní motor Honda BF30DK2 SHGU
na dotaz
Kód produktu:A09613-SHGU
Množství
154 990 Kč
Popis

3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí.

U Hondy dnes už nenajdete dvoutaktní motor se směsí oleje a paliva. Vyšlechtěná čtyřtaktní technika Hondy zaručuje, že dokonce ani při volnoběžném režimu motoru, nejste obtěžováni nepříjemným dýmem ani zápachem, jako je tomu u dvoutaktů. Motory BF 30 splňují požadavky směrnice EU 2003/44/EC pro rekreační plavidla v oblasti emisí výfukových plynů a hlučnosti. Využijte služeb motoru BF30 s kultivovaným chodem a dostatečnou rezervou výkonu.


VSTUPTE DO SVĚTA KLIDU
Větší zdvihový objem zaručuje vyšší výkon a plochý průběh křivky kroutícího momentu v celém rozsahu otáček. Systém PGM-IG nabízí optimální časování zážehu v celém rozsahu otáček, což přináší celkově lepší průběh výkonu. Navíc systém automatického sytiče optimalizuje poměr palivové směsi bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy a  zaručuje kdykoliv rychlý start bez sytiče. Pro eliminaci vibrací jsou tyto motory opatřeny dvojitým tlumičem vibrací doplněným vysoce odolným rámem. 3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí. A nyní také s elektrickým trimováním a vyklápěním můžete na své lodní mít to nejlepší. Bezpečnosti pobytu na otevřené vodní hladině přispívá komplexní systém hlídání stavu motoru, jako je kontrolka tlaku oleje a systém hlídání přehřátí motoru a přetočení motoru.

Hmotnost:
70.5 kg
rozměry:
640-420 x 375 x S:1195 / L:1320 (mm)
alternátor:
10 A
zapalování:
electric PGM-IG
vrtání x zdvih:
61 x 63 (mm)
převodový poměr:
2,08
délka nohy:
S: 431 / L: 552 (mm)
metoda Trim / Tilt:
SHGU,LHGU:plynová vzpěra; SRTU,LRTU:power trim
zdvihový objem:
552 cm3
výkon:
22,1 kW / 30HP
rozsah otáček:
5000 - 6000 ot. / min.
systém sání paliva:
3x carb + pump
typ motoru:
4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6-venti
chlazení:
vodou
ovládání plynu a řazení:
SHGU,LHGU:rukojež; SRTU,LRTU:řadící páka
systém startování:
elektrické
palivová nádrž:
25 l plast
propeller:
9 1/4" x 12"
systém výfuku:
do vody
budík (ukazatel):
SRTU,LRTU,:trimmetr, otáčkoměr
Zpracování dat
Schovat
Čeština
cz
Slovak
sk