Veverská Bítýška +420 546 428 015
Praha +420 284 818 921
Bratislava +421 253 419 218

Lodní motor Suzuki DF 5 L

Výkon dodává jednoválcová motorová hlava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícími počty otáček ve spodní až střední oblasti a dobrým zrychlením. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým výbojovým zapalováním. Toto spojuje zapalovací cívku a CPU do korozivzdorné jednotky, která zaručuje přesné řízení nastavení okamžiku zážehu i pravidelný volnoběh a disponuje vestavěným omezovačem otáček. Madlo řídicí kormidelní páky je umístěno na řídicí konzole, což obsluze umožňuje sedět co nejdále vpředu a zlepšuje rozdělení zatížení. Dalšími vlastnostmi jsou mezi jinými 180stupňové řízení, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost, vestavěná nádrž na palivo 1,5 l a velký nosný úchyt. Tento boční přívěsný motor Suzuki splňuje evropskou normu EU 1.

Výrobce:SUZUKI
Kód:A90270
Čárový kód:90270
Hmotnost:26 kg
typ:OHV 12-Valve
palivový systém:karburátor
počet válců:1
objem:138cc l
řazení:V-N-R
rozsah otáček:4500 - 5500 ot./min
objem olejové náplně:0,7 l
délka nohy (cm):50,8
Dostupnost:do týdne
Cena s DPH:35 990 Kč
Množství:
+-
ks

Výkon dodává jednoválcová motorová hlava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícími počty otáček ve spodní až střední oblasti a dobrým zrychlením. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým výbojovým zapalováním. Toto spojuje zapalovací cívku a CPU do korozivzdorné jednotky, která zaručuje přesné řízení nastavení okamžiku zážehu i pravidelný volnoběh a disponuje vestavěným omezovačem otáček. Madlo řídicí kormidelní páky je umístěno na řídicí konzole, což obsluze umožňuje sedět co nejdále vpředu a zlepšuje rozdělení zatížení. Dalšími vlastnostmi jsou mezi jinými 180stupňové řízení, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost, vestavěná nádrž na palivo 1,5 l a velký nosný úchyt.

 

Tento boční přívěsný motor Suzuki splňuje evropskou normu EU 1.

Užíváním tohoto webu souhlasíte s použitím souborů cookies, které tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Co jsou cookies?